ای کاش..

ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ

ღ♥ღمخاطب من، دنیای من استღ♥ღ

ای کاش..

اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه

 که حاضر باشه از آرزوهاش به خاطرت بگذره
از خدا یه عمر تازه بخواه...

یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه...

 

حرف دل: ای کاش اونی که حاضر بود بخاطر تو از همه چی بگذره من بودم

ای کاش میشد من اونی بودم  که در کنارتو خوشبختی رو لمس میکرد

دیدن تو درکنار دیگری واسم بزرگترین کابوسه عشقم...

کابوسی که منو نابود میکنه ...

ای کاش بودی علی...!

   ای کاش..



نظرات شما عزیزان:

یه دختره فضوول
ساعت9:00---12 تير 1392
سلــــــــــام.خیلی پستای قشنگی میزاری.خیلی ممنون که بهم سرزدی.من لینکت کردم توهم اگه دوست داشتی بلینکم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ] [ 8:19 ] [ ღ♥ღناتگلیღ♥ღ ] [ ]